#Újdonság
Tudjon meg többet az intelligens kontaktlencsékről
Egyre több vállalatot foglalkoztatja a kérdés, miként lehet az intelligens kontaktlencséket tökéletesre fejleszteni, az eddig felmerült problémákat kiküszöbölni?
MONOQOOL – fókuszunkban továbbra is a 3D-s nyomtatás
A MONOQOOL 3D nyomtatott szemüvegkollekciójának legújabb modelljei, mint például az Avalanche, a DK és a DB – a funkcionalitásra és a könnyű, kortárs dizájnra összpontosítva, kiváló példái azon innovációnak és a kreativitásnak, mely e korszakalkotó technológia mögött áll.
MIDO 2023: megújult külső, új és érdekes kampány
Februárhoz érvén fokozódnak az izgalmak az idei MIDO körül. A friss és új külső A MIDO megtestesíti azokat az értékeket, amelyek több mint 50 éve teszik vonzóvá a nagyszabású optikai show-t.
Beköszöntött a tél: Mutatjuk, milyen új kollekcióval készült a MONOQOOL az őszi-téli szezonra
Egy igazán kreatív, industrial-ihletésű összeállítással jelentkezett a dán szemüvegmárka, mindezt 3D-nyomtatott kivitelezésben.
Nagyszabású rendezvény keretei között ünnepelte 10. Születésnapját a DaTe
Az olasz szervezésű kiállítás már elterjedt nemzetközi berkekben, hisz több, mint 100 vállalat és összesen 170 márka képviseltette magát, a világ minden pontjáról.
A Movitra új partneri együttműködése
Augusztusban örömhírt közölt velünk a Movitra: globális terjeszkedésbe és a márka újjáélesztésébe kezdenek egy különleges partneri megállapodás segítségével.
Modern kihívásra modern megoldás
A technológiai változások megkövetelik a piac alkalmazkodását, kihívások elé állítják annak szereplőit. A modern kihívások pedig, modern, gyors, biztonságos, megbízható megoldásokat igényelnek.
A Maui Jim lett a DP World Tour hivatalos szemüveg beszállítója
A Maui Jim immár a golfozók nagy kedvence is lesz, hiszen idéntől a világ vezető golf túráját szponzorálja.
A Sea2See legújabb projektje: A 5 OCEANS kollekció
Szenzációs ötlettel állt elő a Sea2See márka, a környezetvédelem optikai élharcosa. Bemutatjuk a „5 OCEANS” projektet.
FACE-OFF, a karantén ideje alatt született márka
A világjárvány két évvel ezelőtti lezárásait Lele Danzi formatervező arra használta, hogy egy új szemüvegmárkát hozzon létre. Ez a FACE-OFF.
Újítás a Maui Jim háza táján
A világ egyik vezető szemüveg- és napszemüvegmárkája örömmel jelentette be legújabb szemüveglencse fejlesztését, a MauiPassport Boost-ot.
A márka, melyben a múlt összetalálkozik a jövővel
Legalábbis ekképpen vélekedhetünk a MONOQOOL legújabb kampányáról, aminek a tekintélyes koppenhágai villa, a Jacobysborg adott helyet.