Legalábbis ekképpen vélekedhetünk a MONOQOOL legújabb kampányáról, aminek a tekintélyes koppenhágai villa, a Jacobysborg adott helyet. A ’castle-like’ stílusú villa tökéletesen felidézi a ’20-as évek hangulatát kifinomult eleganciájával, életérzésével. A dán luxusvilla hosszú múltra tekint vissza 1916-os építése óta. Többek számára ismerős lehet, mint a ’Klovn’ vígjátéksorozat forgatási helyszíne.

Múltbéli elegancia

Ebbe a környezetbe illesztette be a MONOQOOL új, tavaszi-nyári kollekcióját. A kerek formájú, letisztult keretekhez tehát a múltbéli, úri eleganciát társították.

Na de hogyan férkőzik az 1920-as évek eleganciájához a jövő motívuma? A kivitelezésben rejlik a kulcs. A szemüvegmárka 12 újonnan piacra dobott modellje ugyanis a 3D-s nyomtatási technikával készült, mely során poliamidot használtak fel az előlapokhoz, és karcsú, újrahasznosított, rozsdamentes acélt a szárak legyártásához. Az említett 3D-s eljárás egyébként a márka védjegye, minden szemüvegük ezzel a technológiával készül.

Így állnak össze tehát a nemrégiben megjelentetett kollekció darabjai, amelyek az ízléses, elegáns és kifejező- szavakkal jellemezhetőek.

További infórmációk a márkáról: https://monoqool.com/