A divatvilág egyik otthonában, Olaszországban gyártott szemüvegkeretek különösen nagy sikernek örvendek. Nincs ez máshogy a Movitra napszemüvegmárka esetében sem.

Augusztusban pedig egy örömhírt közöltek velünk milánói székhelyükről: globális terjeszkedésbe és a márka újjáélesztésébe kezdenek egy különleges partneri megállapodás segítségével.

E bejelentés minden bizonnyal felülmúlta a várakozásokat, dehát nem meglepő, hogy a 2022-es MIDO-n elért sikerek után erre az elhatározásra jutottak. Filippo Pagliacci társalapító szerint egy ilyen nagyívű rendezvény lezárása után létfontosságú a termékforgalmazás felgyorsítása s rendszerük professzionálisabbá tétele, hiszen új országok és régiók felé szeretnének nyitni kollekciójukkal. A 2016-ban szabadalmaztatott, egyedi összecsukható napszemüvegek kínálata folyamatosan bővül, jelentős újításokat vezettek be. A legújabb kollekciót alkotó három széria (az Ultralight, a Combo és a Limited Edition) alapanyagául aeroscpace acélt használtak, ennek köszönhetően a keretek súlya mindössze nyolc gramm (e keretek az Ultralight szérián belül Achille, Marcello és Enzo névvel szerepelnek a honlapon.)

A dizájn, a kényelem és technológia mellett a Movitra kiemelt hangsúlyt fektet természetesen a részletek kidolgozására és a precizitásra.

A Movitra és a Mia Burton Distribution együttműködésének kezdete:

A 2022-ben alapított Mia Burton azzal a céllal született, hogy a legjobb minőségű szemüvegmárkákat forgalmazza és népszerűsítse. Rövidesen megkezdődött az együttműködés közte és a Garrett Leight, illetve Mr. Leight márkákkal, Olaszországban. Az új üzleti egységet Giacomo Galassi, a Slam Jam korábbi márkaigazgatója vezeti. Ezen új stratégiai lépésük, hogy felvették a MOVITRA-t palettájukra, megszilárdítja és kibővíti a Mia Burton platform projektjét. Lenyűgöző online kiskereskedelmi oldalukkal a minőségi divatos szemüveget igénylő fogyasztók referenciapontja és a forgalmazói ágazat szereplői közötti, kereskedelmi szinergiák felgyorsító szereplőjévé kíván válni.

Ekképp vélekedtek az együttműködők vezetői a partneri kapcsolatról:

 „Meggyőződésünk, hogy a Mia Burton Distribution tapasztalata és eredményei a szemüvegek terén, valamint az őket képviselő csapat nagyfokú professzionalizmusa a sikeres forgalmazás kulcsa” – mondja Filippo Pagliacci, a MOVITRA társalapítója.

 „A részletek kidolgozásába fektetett energiák, a következetesség és az ügyfelekkel kialakított bizalmi kapcsolat a MOVITRA sikerének alapja. Ezek azok az értékek, amelyek a forgalmazással kapcsolatos elképzeléseinket is inspirálják” – mondta Giacomo Galassi, a MIA BURTON üzleti, forgalmazási és beszerzési vezetője. „Ez a fajta affinitás elengedhetetlen egy márkakurátori projekt elindításához. Lelkesedünk legújabb együttműködésünk iránt, és a MOVITRA számára már most kidolgozott személyre szabott kereskedelmi stratégia, az olasz piac kiskereskedőinek célzott kiválasztásával kezdődött, amelynek további előnye a márka fogalmaival, értékeivel és nyelvezetével kapcsolatos részletes képzés.” – tette hozzá Galassi.