Februárhoz érvén fokozódnak az izgalmak az idei MIDO körül. A friss és új külső A MIDO megtestesíti azokat az értékeket, amelyek több mint 50 éve teszik vonzóvá a nagyszabású optikai show-t. Ezek pedig a következő fogalompárok: innováció és hagyomány, szépség és átalakulás, nemzetközi vonzerő és emlékezetesség, csoda és tartalom.

De hogy miben is mutatkozik meg a fentebb említett ’új külső’?

Max Galli, kreatív igazgató, tervező és művész – avagy saját meghatározása szerint ’kreatív felfedező’ közreműködésében egy igazán érdekes új kampány került bevezetésre, FRAMES elnevezéssel. Megemlítenénk még Galli mellett a Mixer Group partnerségét is, együtt sikerült megvalósítaniuk egy olyan szemüveg univerzumot, amelynek elemei a személyiség és az egyedi stílus metaforájává vált. Mindez megalkotásakor egy interkulturális és inkluzív megközelítésre törekedtek, a színekre és az egyedi megoldásokra alapozva.  Az ősszel még csak vízió, télen pedig már autentikus megoldás elérte célját a nemzetközi közeg bevonzásával.

Néhány érdekesség még a kampányról: idén négy különböző személyiséget-stílust megtestesítő szereplő köré épül, akik egyúttal magunkban hordozzák a MIDO szellemiségét, azaz a divatot, a kortalanságot, a kultúrát és a szépséget. E négy fogalom együtt állása alkotja meg az olasz kiállítás filozófiáját. Hitvallásukat tovább erősítve pedig új mottót vezettek be a megújulás jegyében, ami egyben tökéletes kiegészítése idei kampányuknak: „The Eyewear State of the Art”. E kijelentésben elmerülve, azt is megtudhatjuk, mit lát a MIDO új mottója mögött. Egy olyan sikersorozat tanúi lehetünk, mely a globális ellátási láncnak köszönhetően egy szorosabb nemzetközi platform kialakítására törekszik, helyt adva minden terméknek és szolgáltatásnak az ágazatban. A cél megvalósításában nem látunk akadályt, 2023 -ban is rengeteg vállalt és márka képviseltette magát a világ minden tájáról, legyen szó multinacionális vagy kis innovatív vállalatokról. A sikeres üzletkötések mellett egy ilye nemzetközi közegben komoly kapcsolati tőkére tehetnek szert a résztvevők. 

A MIDO-n készített kép/ – videóanyagunk eléréséért kövessék be Facebook:  Dioptrend, valamint Instagram: @dioptrendmagazin oldalainkat, ne maradjanak le érdekes tartalmainkról!