Egy igazán kreatív, industrial-ihletésű összeállítással jelentkezett a dán szemüvegmárka, mindezt 3D-nyomtatott kivitelezésben. Legújabb kollekciójuk az IN THE RAW elnevezést kapta, összhangban a kollekció témájával. Idei kampányuk célja a divatszemüvegek világának és a megújult dán építészet stílusának összetalálkoztatása. A dizájn és a formatervezés a gyárépületek küllemé, felépítését igyekszik tükrözni.  Szintén kiemelendő a kollekció széles választéka, mely 3D-s nyomtatási technológiával készült, poliamid kereteket tartalmaz, minőségi, rozsdamentes acélszárral halántéktájt.

A gyártási procedúráról

A globalizált világ vállalatai egyre inkább helyezik előtérbe a fenntarthatóság és környezettudatosság témáját. Nincs ez másképp a MONOQOOL-nál sem, 3D-s nyomtatott termékeinek gyártási folyamata egy olyan narratívát biztosít, amellyel csökkentett hulladékmennyiséget hagynak hátra. Mindezek mellett megemlítendő a folytonos innováció, a termékek modernizálása és a fejlett technológiával előállított, kényelmet és minőséget biztosító termék. A technológia mellett az aprólékosan kidolgozott részletek és a hosszú élettartam pedig világszintű elismertséget élveznek.

Időtálló termékeik jól kombinálhatók minden stílussal, az elegáns viseletektől, a lezserebbekig.

A kampányról

Ahogy az a MONOQOOL márkánál ismeretes, legújabb kollekcióik köré egy teljes kampányt húznak fel, exkluzív helyszínekkel, professzionális fotósokkal és stábbal. Idén is nagyon találóra sikerült a helyszínválasztás, egy korábbi gyárépület adott helyet videósorozataiknak. A kortárs tér, mely 28 méteres belmagassággal rendelkezik, tökéletes atmoszférát teremt. A modellek már szeptember óta elérhetők a márka kollekciójában, rendelésük esetén a MONOQOOL biztosíthat egyéb marketinganyagokat, mint például bannereket, displayeket, egyéb művészi posztereket. Ezek mellett a szemüvegmárka forgalmazó optikái felhasználhatják a 11 művészi kampányvideót, melyek kimondottan a 2022-es őszi/téli kollekcióhoz készültek. (Az ilyen jellegű videók is kampányanyagok kreatív és érdekfeszítő tartalommal töltik fel az optikák oldalát.)

Végezetül a 12 modellről

MODEL CELEBRITY CE – WIRE széria

Egy klasszikus kerek forma, mely elegáns megjelenést biztosít az őszi napokon négyféle színkombinációban, beleértve a rubintvörös és Chateau zöld színeket.

MODEL YUMI YM – WIRE széria

Ezen modell a kompakt arányokkal definiálható leginkább, szögletes formájának és laposított felületének köszönhetően viselője biztosan kitűnik majd a tömegből. Elnevezésének személyes vonatkozása is van, hiszen a márka kis kedvencéről, Yumi kutyáról kapta nevét.

MODEL ROCKY RY – IQ MINI széria

A ROCKY egy igazán merész, 70-80-as évek ihlette keret, mely egy könnyű és kényelmes viseletet biztosít. Négy színváltozata között szerepel a matt fekete és a bézs, melyek a legkelendőbb színváltozatok.

MODEL GOODBYE GIRL GD – IQ MINI széria

Szintén klasszikus forma, melynek a téglalap forma adja dizájnját.

A többi modell, nevezetesen a PRIVATE EYES PR, PICCADILLY PD, ZOO STATIO ZT, AVALANCHE AH, WANDERER WD, WHISKEY WH, AJA AJ, KINGPIN KP mind a SLIDER szériához tartozik, különlegességük, hogy retró megjelenést tükröznek, klasszikusabb és extravagánsabb formáikkal egyaránt.

Ekkora választékból, a formák, fazonos, színek széles tárházából erősen kételjük, hogy ne találnák meg az érdeklődők a kedvükre valót.