A tavalyi nyárral ellentétben idén júniustól már megrendezésre kerülhettek azok a nagy volumenű rendezvények, sportesemények, melyeket a szervezők a pandémia időszakában kénytelenek voltak elhalasztani. Ezen sortesemények közé tartozik a Copa del Rey MAPFRE névre hallgató vitorlásverseny, melyet idén 39. alkalommal Palma de Mallorcan rendeztek meg. A tekintélyes vitorlásverseny támogatói között a Maui Jim napszemüveg márka is feltűnt.

Maui Jim a vitorlás sport elkötelezett támogatója

A jeles esemény szponzorok közreműködése nélkül nem jöhetett volna létre, így köthető a történethez a Maui Jim márka, melynek világszínvonalú szemüveglencséiről és divatos kereteiről már többször beszámoltunk. A szemüvegmárka fontos törekvésének tartja, hogy nemzetközi szinten támogassa a vitorlázást és annak közösségét. E cél megvalósítását már több együttműködés is tükrözi, mint például partneri viszonya a Real Club Náutico de Palmaval, ezen verseny szervezőjével.

A társulás mindkét fél számára előnyös, hisz a Copa del Rey vitorlásverseny résztvevői, szervezői olyan napszemüvegeket viselhettek az esemény lefolyása alatt, melyek 99%-ban blokkolják az UV sugarakat, és tökéletesen megfelelnek a verseny közben felmerülő kihívásoknak.

A Maui Jim a sporteseményen keresztül pedig megtalálja közönségét, amely tevékenységéhez elengedhetetlen egy jó minőségű, masszív sportszemüveg.

Martijn van Eerde, a Maui Jim senior marketing direktora így fogalmazott a kollaborációról: a „Maui Jim csapata teljesen felvillanyozott, hisz láthatja a koronavírus alatt megpihent sportolókat és csapatokat újult erővel visszatérni.”

A sport mellett a szórakozás is helyet kapott

A világmárka a verseny köré szórakoztató programokat is épített, melyre legnagyobb örömünkre a Dioptrend Magazin is meghívást kapott.  Mallorcán egy igazán exkluzív programrenddel fogadtak bennünket, hiszen a regattának és a rendezvényeknek díszvendégei is voltak helyi influencerek személyében. Ők közösségi felületeiken rajongótáboruknak lelkesen tudosították a Maui Jim napszemüvegek helytállását a Copa del Rey-en, illetve magát a versenyt is. Az utóbbi a Maui Jim vitorláshajóról történt, amely a verseny ideje alatt minden nap behajózott vendégeivel a tengerre, hogy testközelből követhessék a fejleményeket.

Az esemény lezárásaként egy pompás gálavacsorát tartottak, amelyen a közönség szórakoztatásáról a Cirque du Soleil kortárs cirkusz gondoskodott.  Nem hiába, a Maui Jim márkanév alatt csakis jó minőségű termékekre és színvonalas eseményekre számíthatunk.

A versenyről és az együttműködésről itt olvashatsz bővebben: https://www.regatacopadelrey.com/index/

 

Csak így tovább!

Ezen siker mentén, megerősítve szponzori tevékenységét, a Maui szigetéről származó szemüvegmárka bővítette partneri viszonyát és a Sail GP nemzetközi vitorlásversennyel is kollaborál. A Maui Jim tehát a Copa del Rey MAPFRE és a Sail GP regatták hivatalos napszemüvegmárkája, azaz az  ’Official Eyewear’ címet viseli.

Martijn van Eerde, a Maui jim Senior Marketing Direktora egy újabb fantasztikus lehetőségnek tartja a Sail GP-vel köttetett partneri viszonyt. Martijn szerint ez a társulás egyben remek lehetőség a Hawaii-i kultúra kibontakozására, hiszen a vitorlázás jelentős szereppel bír a sportok között Hawaiin.

 

Érdekel korábbi cikkünk a Maui Jimről? Kattints ide!