DIOP Trans
Logisztikai szolgáltatásaink legfőbb részét a zártkörű futárszolgálati tevékenységünk adja, melyet szerződött Partnereink; optikai gyártó és forgalmazó gazdasági társaságok, illetve az optikai piacon, termékeikkel jelen lévő gyógyszer nagykereskedelmi vállalkozások részére végezzük.
Rugalmas Futárszolgálati Szolgáltatások
Megbízható Logisztikai Szolgáltatások
Közvetlen Ügyfélkapcsolat
Garantált Árak
Rólunk
A Diop Trans története és a legfontosabb tudnivalók
A Dioptrans Kft.-t 2003 nyarán alapítottuk. Fennállásunk óta folyamatos bővülést tudtunk elérni, mind megbízó Partnereink, mind forgalmunk tekintetében.
Tevékenységünk, működésünk, megalakulásunk óta nyereséges, függetlenül a makrogazdasági mutatók ingadozásaitól.
Cégünk formáját tekintve; családi kisvállalkozás – jelenleg 14 állandó, alkalmazotti viszonyban álló munkatárssal dolgozunk.
2013-tól szolgáltatási területünk bővült, bevontuk a Cseh Köztársaságot és Szlovákiát, esetenként romániai optikákba is szállítunk.
Célunk
Célunk Magyarországon elsőként – jelen pillanatban egyedülállóként – az optikai piac igényeihez alakított összetett és egyben gazdasági érdekvédelmen alapuló logisztikai háttérszolgáltatást biztosító vállalkozás létrehozása volt.
Partnerségek
A Dioptrans Kft aktív támogatója és tagja az optikai piac érdekvédelmi testületeinek. Cégünk részt vállal több optikai rendezvény, kampány megszervezésében, lebonyolításában.
Éves Működés
szerződött megbízó Partner
(ezer) Kézbesített csomag
(millió Ft) Éves Nettó Árbevétel
Szolgáltatásaink
Futárszolgálati és Logisztikai szolgáltatásaink
Futárszolgálat
- Egy munkanapos országos csomagkézbesítés budapesti keltezésű megbízások esetén
- Országos szintű visszáru kezelés
- Utánvétkezelés
- Automatikus áruérték biztosítás
- Kihelyezett árufelvétel
- Csomag nyomon követés
- Piac specifikáltság
- Környezetvédelmi tevékenységek
- Közvetlen ügyfélkapcsolat
- Országos szintű futárlehívási lehetőség (megelőző nap 17h-ig)
- Beszerzési feladatok ellátása
- Garantált árak
- Ingyenes másodszori kézbesítés
Logisztika
Megbízó Partnereink számára vállaljuk, hogy raktárainkban készleteiket rövid-, vagy hosszú távon elhelyezzék, azok logisztikáját igény szerint elvégezzük.
Szolgáltatásaink: Raktározás, tárolás, számlakezelés, komissiózás, csomagolás.
A raktározási feladatokon kívül, célunk a bővített logisztikai háttérszolgáltatások igényének maximális kiszolgálása is, melyre az elmúlt években folyamatos növekvő igény mutatkozik. 2014-ben raktár-logisztikai fejlesztésekbe kezdtünk, így mára a GYEL által minősített raktárunkban orvostechnikai minősítésű termékek tárolását is vállaljuk.
Működésünk
Technikai háttér, kapacitás, felelősség vállalás, minősítések
Működésünk három egymáshoz szorosan kapcsolódó részre tagolható; a budapesti a vidéki, illetve a nemzetközi futárszolgálati tevékenységek ellátására, a direkt áruszállításokra, illetve a raktár-logisztikai szolgáltatásokra.
Budapesten és környékén saját gépkocsiparkkal, alkalmazotti státuszú munkatársakkal, exkluzivitást garantáló egyéni vállalkozókkal, az ezen kívül eső területeken a Sprinter, és a Trans-o-flex kft.-vel együttműködve látjuk el futárszolgálati megbízatásainkat.
Raktár-logisztikai szolgáltatásainkat telephelyünkön, megrendelőink igényéhez igazított feltételek szerinti tagoltságú raktárhelységeinkben biztosítjuk.
Kapacitásunk, szerződött alvállalkozóink bevonásának köszönhetően, gyakorlatilag pillanatokon belül megtöbbszörözhetőek, mind a szállítási, mind a raktár-logisztikai szolgáltatásainkat illetően.
A Dioptrans kft felügyeletére, feldolgozására bízott termékek állagának, értékének megóvására az ÁSZF-ben rögzített feltételek szerint vállalunk felelősséget, melyeket a Szolgáltatások/szerződési feltételek/ÁSZF menüpontban részletezünk.
Munkánkhoz, feladatain ellátásához szükséges engedélyeink, minősítéseink: NMHH, GYEL
Kapcsolat
Írjon nekünk üzenetet, keressen minket bizalommal!
Telefon
+36 1 403 5216
Telephelyünk
H – 1161 Budapest, Iskola u. 34-36.
info@dioptrans.hu